System Shock 2 + Thief: Deadly Shadows
Kapitoly článků
Nakonec zavítejme i ke dvěma příslušníkům legendárních herních sérií.


System Shock 2 jsme prověřili již jen na vylepšené verzi s novými modely a texturami a také widescreen patchem, který umožňuje používat nadstandardní rozlišení včetně 1920×1200. Na tomto místě přijměte naši omluvu, příliš pozdě jsme si všimli limitace pro 1920×1200, která drží výkon do 30 fps, ačkoli Fusion by dal i více. Berte tedy tuto křivku jako orientační, ostatně víceméně říká, že hra je i v 1920×1200 plynulá, a to je hlavní sdělení.

Třetí díl série Thief je další hrou, která je více závislá na výkonu CPU. Ať srazíte detaily či rozlišení jakkoli, ne a ne se vyhrabat z hodnot fps, které by bylo třeba pro plynulý běh zdvojnásobit. Na Thief 3 nezbývá než zapomenout.