DirectX11: Unigine Heaven 2.5, Lost Planet 2, Call of Pripyat
Kapitoly článků
Unigine Heaven 2.5 (DX11 + tesselace)
Čistě pro zajímavost také Unigine Heaven, neboť tesselace se počínaje Ivy Bridge koná již i na grafikách Intel.
Samozřejmě je to jen fíčura „do počtu“, smysl to nemá. Je každopádně zajímavé, kam se dostal výkon na nižší nastavení – nad Llano. Ve vyšším jde výkon dolů a Llano je opět jednooký mezi slepými králem. Ostatně tesselace v Unigine Heaven, jak můžete vidět v grafu na Radeonu HD 6670, nedává smysl ani na střední třídě diskrétních grafik, natož na integrovaných.
Lost Planet 2 Benchmark
Jako další DirectX 11 test jsme zvolili Lost Planet 2. Rozlišení 1920×1200.
Výchozí nastavení
Trochu jsme se vydali popátrat po tom, jaký vliv na výkon zde má procesor. Proto jsme Radeon HD 6670 změřili jak s procesorem Core i5-2550K, tak naopak s téměř úplným low-endem, AMD E-350 (Zacate). Rozdíl tam skutečně je a z toho budou vycházet i interpretace výsledků při porovnání Ivy Bridge s Llano.
Jistě chápete, proč jsme se neobtěžovali na AMD E-350 test B vůbec provádět. Dokonce jsme nedokončili ani test A, takže výsledek je lehce zkreslený (doběhl jen do půlky).
Nejnižší nastavení
Je vidět, že když nastavíme nejnižší kvalitu, procesor do toho má hodně co hovořit. S Ivy Bridge se dostáváme do hratelných hodnot a Radeon HD 6550D může být bržděn značně pomalejší CPU částí.
Se samotným Zacate v této hře na plynulost rovnou zapomeňte i při nejnižší kvalitě.
S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat
„Střední“ nastavení (medium, enh. full dyn. lightning, DX11, MSAA OFF, SSAO 0×, tesselace ON)
Call of Pripyat si lze už i na Intel grafikách (opět počínaje právě Ivy Bridge) užít i s tesselací, nicméně nebudeme to s tím nastavením přehánět.
Ani nastavení na střední kvalitu nám totiž nevyžene rychlost do hratelné úrovně. Každopádně to není ani na procesoru Llano, jehož grafika je výkonnější pouze kosmeticky, v reálu je to skoro jedno (1 až 4 snímky za sekundu z nehratelné svižnosti hry hratelnou neučiní).