Unigine Heaven 2.0 (DX11 + OpenGL + tesselace) + Stone Giant (DX11 + tesselace)
V dnešní recenzi se podíváme pro změnu na nejpomalejší nedávný přírůstek do rodiny Nvidia Fermi, kartu značenou jako GeForce GTX 465. Oproti nejvýkonnější GeForce GTX 480 nabízí sice výrazně méně výpočetních jednotek, ale je také v prodeji za výrazně příjemnější cenu. Jako obvykle se podíváme na vybrané herní, syntetické, výpočetní testy, které doplníme měřením spotřeby, teplot a hlučnosti.
Za normálních okolností by tato recenze vyšla příští týden v pondělí, nebo úterý, ale protože je v kalendáři volno a řada z vás se bude jistě potloukat někde pod žhnoucím sluncem bez nejmenší chuti číst si o Fermi, rozhodli jsme se tuto recenzi udělat trochu delší a vydat s předstihem.
Kapitoly článků
5. Unigine Heaven 2.0 (DX11 + OpenGL + tesselace) + Stone Giant (DX11 + tesselace)
Výkon v testu prověřujícím velmi silně tesselaci (tedy pokud si ji "velmi silně" nastavíte), ukazuje, že GTX 465 dosahuje necelých 2/3 výkonu GTX 480.
Ve Stone Giant pak v případě GeForcek bude žábou na prameni něco jiného než GPU, GTX 465 zde velmi silně dotahuje, až předčí svou výkonnější sestřičku GTX 480.
Opět se můžete podívat, jak oba tyto testy běží na GTX 480:
předchozí kapitola
následující kapitola
Kapitoly článků
5. Unigine Heaven 2.0 (DX11 + OpenGL + tesselace) + Stone Giant (DX11 + tesselace)