Stalker: Call of Pripyat (DX11)
V dnešní recenzi se podíváme pro změnu na nejpomalejší nedávný přírůstek do rodiny Nvidia Fermi, kartu značenou jako GeForce GTX 465. Oproti nejvýkonnější GeForce GTX 480 nabízí sice výrazně méně výpočetních jednotek, ale je také v prodeji za výrazně příjemnější cenu. Jako obvykle se podíváme na vybrané herní, syntetické, výpočetní testy, které doplníme měřením spotřeby, teplot a hlučnosti.
Za normálních okolností by tato recenze vyšla příští týden v pondělí, nebo úterý, ale protože je v kalendáři volno a řada z vás se bude jistě potloukat někde pod žhnoucím sluncem bez nejmenší chuti číst si o Fermi, rozhodli jsme se tuto recenzi udělat trochu delší a vydat s předstihem.
Kapitoly článků
4. Stalker: Call of Pripyat (DX11)
Maximální nastavení testuje DirectX 11 renderovací cestu, výsledky jsou proto lepší než v Clear Sky. Tato hra GeForce GTX 465 již velké problémy nečiní.
Pokud sáhnete po nižším nastavení, dočkáte se zcela plynulého chodu.
předchozí kapitola
následující kapitola
Kapitoly článků
4. Stalker: Call of Pripyat (DX11)