Unigine Heaven 2.0 (DX11 + OpenGL + tesselace) + Stone Giant (DX11 + tesselace)
Kapitoly článků
Škálování v nejvyšším nastavení dosahuje něco přes 22 %, v nejnižším pak více než 26,5 %, dovolme si tedy brát výsledky z Unigine benchmarku jako potvrzení toho, že s rostoucí frekvencí roste výkon GeForce GTX 460 přibližně lineárně.
Tak či onak nadále platí, že v tomto testu jsou Radeony HD 5850 poráženy nadále. Přetaktovaná GTX 460 zde drtí i přetaktovaný Radeon HD 5870.
Časový průběh ze Stone Giant, též testu zaměřeného na tesselaci, pozicuje GeForce GTX 460 níže, než jsme ji čekali. Končí viditelně pod GeForce GTX 465, což moc neodpovídá předchozím měřením, ať již v DirectX 10 či 11 hrách, tak Unigine Heavenu. Odstup ale není nijak drastický a je dán tím, že Stone Giant vedle 3D a tesselace benchmark zatěžuje více výpočetní logiku GPU, neboť počítání nízké hloubky ostrosti s jemným bokehem má na starosti DirectCompute kód - a to je právě to, co umí GTX 465 o fousek lépe.
Opět se můžete podívat, jak oba tyto testy běží na GTX 480: