Valve stále shání linuxového vývojáře pro SteamOS
A mnoho lidí si teď možná říká: kdybych to před 10 lety věděl(a), neztrácel(a) bych čas s Microsoft světem a Direct3D. Věnovat se Linuxu, měl(a) bych dnes dostatek zkušeností a odpracovaných let, abych se mohl(a) o pozici ucházet.
Softwarový inženýr pro SteamOS je pozice, pro kterou Valve očekává člověka s 5+ léty zkušeností z vývoje komerčního softwaru v C++ či podobném jazyku, výraznými schopnostmi v programování a základních počítačových vědách a samozřejmě Linuxovou zkušenost s důrazem na Debian a video a audio systémy v Linuxu. Ideálně bakalářské vzdělání v IT.
Takový člověk pak bude ve Valve pracovat na vývoji SteamOS v rámci daného týmu, přidávat nové vlastnosti a komponenty, podílet se na vydávání aktualizací, vylepšovat zkušenost se systémem jak pro uživatele, tak pro partnery Valce. A také napřímo pracovat s OEM partnery vyvíjejícími hardware, účastnit se na návrzích designu a dalších věcech.
Nová pozice u Valve je dalším malým důkazem, že věnovat se open-source světu vám nejen zlepší karmu (ha ha, to jsem ale vtipný), ale také může přinést pracovní pozici snů, navíc dobře placenou. Do budoucna lze takovýchto pozic očekávat stále více, nejen u Valve, ale také v herních studiích, ostatně třeba Crytek nabíral linuxového vývojáře loni touto dobou. A kdyby to náhodou nevyšlo, tak můžete zamířit třeba do Red Hatu, Suse, IBM, Intelu, AMD, Nvidie či kamkoli jinak, kde vám budou platit za podíl na tomhle obrovském open-source projektu, pojmenované po jednom finském studentovi.