Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Wine 1.7.4: příprava na Direct3D

Wine logo
Nejnovější verze linuxové implementace Microsoftích Windows API přichází s pár novinkami a várkou oprav...

Vedle podpory pro fullscreen režim Cocoa aplikací v Mac ovladači je zde další pokračující příprava pro implementaci Direct3D command streamu a také blíže nespecifikovaná vylepšení ve Winsock (Windows Sockets API - specifikuje jak síťový software ve Windows přistupuje k síťovým službám jako TCP/IP atd.).



Opravených chyb je hned několik, ta nejstarší má pro zajímavost v bugzille číslo 2195, nahlášena byla 27. dubna 2004 a týká se chybějící implementace WSALookupServiceBegin + WSALookupServiceNext. Jinak je zde oprava padání a neschopnost detekovat grafickou kartu v Neverwinter Nights 2, vůbec nenabíhající Zaklínač, instalátor JDK6 končící hláškou o „příliš dlouhém názvu souboru“. Oprava screenshotování v Guild Wars 2, (ne)padající Amazon MP3 dowloader, korekce chyby v instalátoru her z GoG.com (vadné XML), opravené zacyklení Wine při prvním spuštění, resp. instalaci Steamu, opravy pro PhotoImpact X3, Unity3D a další prvky.

Wine 1.7.4 se k vám dostane buď skrze repozitář vaší linuxové distribuce, případně jej můžete stahovat přímo z domovského webu. Jedná se o vývojové vydání, stabilní verze je aktuálně Wine 1.6

Tagy: 
Zdroje: 

David "David Ježek" Ježek

Bývalý zdejší redaktor (2005-2017), nyní diskusní rejpal.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Wine 1.7.4: příprava na Direct3D

Žádné komentáře.