Současná webová API zatím nepřinášejí plnohodnotné využití GPU v rámci webového prohlížeče. Ano, je zde WebGL, ale to je málo. WebKit tým Applu tak navrhuje univrzální otevřené rozhraní, které vše...
V létě hovořili lidé z CodeWeavers, že podpora Direct3D 11 v jejich komerční implementaci Wine by mohla být hotova během několika měsíců. Dodnes se tak nestalo, ale příští rok by měl přinést změnu.
Chystané vydání Wine 1.8 toho připravuje tolik, až si myslím, že budeme rádi, pokud polovina z toho bude použitelná a ta druhá nebude překážet běžnému užívání.
Až dosud si Valve nechával projekt ToGL sám pro sebe. Časy se mění, Linux je priorita a ještě důležitější je přitáhnout na SteamOS co nejvíc vývojářů. Proto je ToGL nyní k dispozici pod MIT licencí.
Doménou Nvidia 3D Vision byly a jsou až dosud jen novější verze Windows. To však neznamená, že by nešlo hry s podporou 3D adaptovat pro OpenGL a linuxové prostředí.
Khronos Group vydala nejnovější verzi specifikace OpenGL. Přináší několik novinek, které mimo jiné usnadní vývojářům portování Direct3D her a aplikací do OpenGL...