Pokud se zruší vývoj hry, kterou financuje vydavatel, kolikrát se o tom ani veřejnost nedozví, pokud nedojde k úniku utajených informací. Pokud se něco takového stane u projektu, který financuje...
Videoherní průmysl není zrovna nakloněn šíleným excentrickým nápadům designérů. Ani Warren Spector neměl štěstí na vydavatele, ale pak potkal Johna Romera a mohl udělat hru svých snů.
O remaku System Shocku jsme zde již párkrát psali. Aktuálně se nachází ve fázi, kdy potřebuje určitou pomoc komunity, aby projekt mohl dojít do zdárného konce. Svoji kickstarterovou kampaň však...
Hra, která dala světu řadu dodnes používaných mechanismů a postupů, oslaví 22. září celých 20 let od svého vydání. V sobotu večer tak budeme moci s několika vývojáři v přímém přenosu zavzpomínat.
Více než 10 let po vydání Thiefů a System Shocku 2, více než 10 let po krachu legendárních Looking Glass Studios, byla konečně vyslyšena přání spousty hráčů. Právě dnes přichází na svět NewDark,...
Jako předchozí léta, i dnes vám přinášíme další společný článek, na němž se podílela celá řada českých a slovenských redaktorů, autorů a jiných "podivných individuí" a který kompletuje na...
Nejsou to ani dva měsíce, co jsme přinesli informaci o petici směřující Eidosu a žádající uvolnění zdrojových kódů Dark Enginu, který poháněl hry série Thief a také kultovní System Shock 2. Jeho...