DirectX 11 + tesselace: Stone Giant
Poslední (prozatím? :-) část miniseriálu o nové "Jensenově královně" dnes uzavřeme pohledem na DirectX 11 testy zahrnující nemalou míru tesselace a vše doplníme o pohled na GPGPU využití ve třech známých aplikacích s podporou technologie Nvidia CUDA. Závěrem pak vyslovíme nad GeForce GTX 480 "definitivní dočasný ortel" (neb nic není tak pomíjivé, jako výsledky testů ve světě neustále se měnících ovladačů :-).
Kapitoly článků
3. DirectX 11 + tesselace: Stone Giant
Stone Giant je další test, který rádi použijeme, neboť je zajímavou ukázkou masivní tesselace.
Tento test zkoušíme pouze v nejvyšším nastavení v rozlišení 1920×1200, takže graf o jednom sloupečku vám ukazovat nebudeme a raději posloužíme časovým průběhem fps s vyznačeným průměrem tak, jak jej zachytil Fraps.
Opět video, tedy pokud se jej podařilo zpracovat do použitelné podoby (kdo vymyslí na hrany objektů červenou mřížku, by zasloužil 25 na holou).
předchozí kapitola
následující kapitola
Kapitoly článků
3. DirectX 11 + tesselace: Stone Giant