Krátce po ohlášení Tima Sweeneyho, že Unreal Engine 4 je od nynějška k dispozici zdarma, přichází kalifornská Nvidia s převodem CPU PhysX v3.3 pod open-source licenci, včetně knihoven pro destrukce...
Trvalo to dlouhou řadu let, než Nvidia vrátila PhysX systému hardwarovou akceleraci na Linuxu. Až dosud mohl na tomto systému běžet PhysX pouze na CPU, nebo v úplných počátcích na PPU.
Vadí vám, že fyzikální efekty obvykle nemají vliv na hratelnost? Zapněte si PhysX v novém Batmanovi a poznáte rozdíl. Přes všechen dým, mlhu, páru, sníh a oheň nic neuvidíte ;-)
PhysX je stále součástí marketingové strategie kalifornské Nvidie, takže se není čemu divit, že se s jeho pomocí hodlá alespoň trochu svést na vlně Xboxu One, kde CPU i GPU dodává konkurenční AMD…
Než se Nvidia začne chystat na výrobu čipů z rodiny Project Denver, dokončí ještě přípravu T40 (Tegra-4 / Wayne), kterou plánuje odeslat do TSMC během následujících týdnů (tape-out). T40 ponese ...
U Nvidie registrovaní vývojáři mohou nyní stahovat zbrusu nový, sotva z pece vytažený vývojářský kit pro třetí generaci fyzikálního engine PhysX (obecně 3.0, ale verze již pokročila na 3.0.1). N...
Ani bychom už nečekali, že se na slajdech nVidie opět objeví PhysX ve velkém. Na druhou stranu okurková sezóna na trhu s grafickými kartami (zaviněná hlavně přístupem TSMC) vytvořila vhodné podh...
Jako předchozí léta, i dnes vám přinášíme další společný článek, na němž se podílela celá řada českých a slovenských redaktorů, autorů a jiných "podivných individuí" a který kompletuje na...
WIFT už se v rámci svého shrnutí procesorů a základních desek za rok 2010 dostatečně vypovídal, chybět ale nesmí ani tradiční přehled dění v oblasti grafických karet a souvisejících technologiíc...
Hi-endovou Geforce GTX 480M se 352 CUDA jádry jsme tu měli již před časem, nyní jí Nvidia doplňuje menší sestřičky. Sestupně se jmenují GeForce GTX 470M, GTX 460M, GT 445M, GT 435M, GT 425M, GT ...