Imagination přidává do grafik PowerVR podporu pro stereoskopické 3D
Trh má zájem na prodeji stereoskopického trojrozměrného zobrazování, a tak velcí hráči nemohou zůstat stranou. Mezi ně bychom jistě mohli zařadit i společnost Imagination Technologies, jejíž grafické jádro PowerVR si licencoval nejeden výrobce hardwaru souvisejícího nějak se zobrazováním. Z těch známějších je mezi nimi třeba MediaTek, dlouhou dobu je to ale také Intel, který si PowerVR licencoval, aby je mohl použít v některých svých integrovaných grafikách (PowerVR jádra najdete v Atomech Z6xx pro mobily, Atomech CE4100 pro televize a také v čipsetu „Poulsbo“ pro původní procesory Atom). PowerVR SGX je také v procesoru Apple A4 pohánějící iPad a nový iPhone 4. Imagination tedy není žádným malým hráčem, a tak i on musí implementovat podporu „S3D“ (poslední dobou hojně užívaná zkratka pro Stereoscopic 3D).
Tony King-Smith (v Imagination viceprezident přes marketing) se nechal slyšet, že prý podpora S3D má na grafiku značně větší nároky než běžné „ploché 3D“, nicméně grafická jádra PowerVR SGX jsou na to dostačující. Na britském velvyslanectví v korejském Soulu 10. června předvedli na současných jádrech PowerVR SGX, že S3D zvládají. Zároveň je na S3D připraveno i jádro PowerVR VXD starající se o přehrávání HD videa H.264 MVC (Multiview Video Coding), což ve stručnosti znamená, že grafiky jím vybavené jsou připraveny na „Blu-ray 3D“. V obou případech jde o techniku FRC (Frame Rate Conversion), řešení Imagination označované jako FRC270 je připraveno i na 240Hz LCD monitory.