DirectX 11 + tesselace: Unigine Heaven 2.0
Kapitoly článků
Prvním z benchmarků, které "ve zkušební době" přidáváme nyní do našich recenzí grafik, je krásný a technologicky našlapaný Unigine Heaven 2.0. Stáhnout si jej můžete sami a výsledky porovnat s námi, do budoucna se chystáme s tímto benchmarkem přeměřit nejen GeForce GTX 470, ale také všechny Radeony řad HD 5800 a 5900 (a uvidíme, bude-li v budoucnu čas i na jiné "vylomeniny"). My jako vždy u syntetických testů dodáváme, že je používáme pouze k doplnění, spíše si všímejte reálných výkonů a kvality/věrnosti renderingu ve hrách, které buď hrajete, nebo se chystáte zakoupit ihned, jak vyjdou.
V grafu zatím není co porovnávat, tak vám alespoň nabízíme pohled nejen na maximální nastavení, ale i na dvě nižší úrovně detailů/kvality pod Direct3D 11 a také pod OpenGL. Na závěr video z ukázkou nejextrémnějšího nastavení za průběžného zapínání/vypínání tesselace.