Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

RECENZE: ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 O8G GAMING OC

Radeon RX 7600 už je na trhu nějaký ten pátek, dnes se podíváme na robustnější model společnosti ASUS.

 

GTA V je tak trochu stálicí, bohužel engine ve hře má FPS limit nastaven na podivné hodnotě 187. Testuji s nejvyššími detaily, nicméně MSAA nechávám na hodnotě 4x, přičemž AA u odrazů je vypnuté, jelikož to spolyká mnoho výkonu.

graph-27

 

 

Shadow of the Tomb Raider je poměrně oblíbený DX12 benchmark, osobně jsem nahrál přes 60 hodin benchmarkování, hru samotnou vlastně nikoliv. Testuji s presety Highest a zkouším samozřejmě i jaký je výkon se zapnutým raytracingem, kde navíc změním vyhlazování SMAA na SMAA 4x.

AMD Radeon RX 7600 se v Tomb Raideru drží kousek nad starším Radeonem RX 5700 XT.

graph-28

 

 

 

Nesmí chybět DOOM Eternal, ten běží naprosto skvěle téměř na čemkoliv, velmi dobře využívá procesorová jádra/vlákna a využívá API Vulkan snad v maximální možné kapacitě. Testuji v podobným stylem jako u notebooků, proběhnu tedy první část Supergore Nest podobně jako na videu, ale většinou z lenosti používám BFG-9000 pro rychlejší čištění, přičemž rozhazuji granáty kolem pro další extra efekty. Výsledky tak berte s jistou dávkou soli, některé jiné úrovně mohou být náročnější, nebo také ne.

DOOM Eternal je skvěle optimalizovaná hra využívající API Vulkan, Radeon RX 7600 si zde vede celkem slušně, zajímavé je, že starší Radeon RX 5700 XT má lepší 0,1% nejnižších FPS.

graph-39

Po zapnutí raytracingu se výkon masivně propadá, zajímavé je, že se opakuje situace jako v Zaklínači 3, přetaktovaný Radeon RX 7600 má dokonce horší výkon, než referenční verze.

graph-42

 

Jako náhrada nějakých Wargaming her poslouží novější World of Tanks enCore benchmark s RT, jedná se o aktualizovanou verzi starého benchmarku, která přidává podporu ray tracingu, zajímavé je, že se jedná víceméně jen o RT stínů a hra nadále běží v DirectX 11 bez nutnosti podpory speciálních RT jader. Výsledky udávám ve formně skóre, pokud chcete znát konkrétní FPS, stačí skóre vydělit číslem 166, 10 000 bodů odpovídá přibližně 60 FPS.

Výkon bez raytracingu v 1080p je dle očekávání velmi dobrý, přetaktování přináší nějaká FPS navíc.

graph-40

Po zapnutí raytracingu se pozice karet příliš nemění, přetaktovaný Radeon RX 7600 se nadále drží na špičce.

graph-41

Karel "Karáš Svorka" Svoboda (Google+)

Pesíci dělají chro. Je potřeba vysumýšovat chrochták.

VGA Legacy MKIII

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku RECENZE: ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 O8G GAMING OC

Sobota, 6 Leden 2024 - 13:25 | Karáš Svorka | Crossplay mám vypnutý a ty podivné lagy celkem...
Pátek, 29 Září 2023 - 15:34 | 7R7 | Chápem ale v tejto sfére by som skôr volil karty...
Pátek, 29 Září 2023 - 14:43 | Karáš Svorka | Krmení monitorů s vyšším rozlišením, může to být...
Středa, 20 Září 2023 - 10:18 | Libor Míšek | Tak jsem to zkoušel a nedobře to dopadlo (na...
Úterý, 19 Září 2023 - 10:07 | FrankHorigan | Nene 7700XT za cenu o malinko vyšší než má nyní...
Úterý, 19 Září 2023 - 09:53 | Waffer47 | RX 7700 XT nemeli vydat vubec a byl by klid!
Pondělí, 18 Září 2023 - 12:23 | Bambinot | @Karáš ... ahoj ... ad Diablo 4 "benchmark...
Pondělí, 18 Září 2023 - 12:02 | melkor | (VK)-furmark_donut RX 6800XT - 15270pt / 254fps (...
Pondělí, 18 Září 2023 - 08:44 | 7R7 | Otázka akú výhodu má DP 2.1 oproti DP 1.4 hlavne...
Neděle, 17 Září 2023 - 15:24 | Karáš Svorka | U modelu tohoto typu bych právě očekával nějaké...

Zobrazit diskusi