RECENZE: ASUS ROG STRIX Radeon RX 7600 O8G GAMING OC
Kapitoly článků
Ready or Not je aktuálně jedinou hrou v testu využívající motor Unreal s číslem čtyři. Tato hra není brtuálně náročná, ale potrápí spíše starší karty s 4GB VRAM.
Pokud nevíte o co jde, jedná se o taktickou střílečku z pohledu první osoby v policejním prostředí různých SWAT jednotek. V podstatě je to skvělý nástupce hry SWAT 4, vřele doporučuji jako coop hru s kamarády, ale klidně i s boty, pokud preferujete spíše pomalejší taktizování.
Podobně jako SWAT 4 i Ready or Not rozmisťuje všechna NPC náhodně po mapě, takže žádný test není stejný, velmi záleží jakou akci provedu já a jakou ostatní NPC. I tak se snažím vždy jít stejnou trasou a dělat stejné věci, nicméně díky náhodnosti bude určitě docházet k nějakým odchylkám.
Hra je aktuálně k dispozici na platformě Steam a v Early Access režimu, vývojáři aktivně přidávají nové mapy a hru neustále vylepšují, což je skvělé, ve hře navíc nejsou žádné mikrotransakce a má i živou komunitu, která tvoří mapy včetně portování map ze SWAT 4.
Na test jsem si vybral středně velkou mapu Brixley Talent Time, na této mapě jsem totiž schopen relativně rozumně pozavírat všechny záskošdníky tak, aby nepobíhali po mapě. Jak hra vlastně vypadá a jak scénář zaznamenávám můžete vidět na videu níže.
Jsem si vědom, že otevírat skoro každé dveře za pomoci C2 výbušnici bez koukání kamerou pod dveře není optimální, ale testovací scénář optimalizuji na rozumnou rychlost, jelikož test provádím ve více nastaveních a rozlišeních.
Při použití vysokých detailů hra běží skvěle na přetaktovaném Radeonu RX 7600, na starších kartách je situace o něco horší.
Po přepnutí do 1440p rozlišení občas dochází k propadům FPS, je to hlavně v situacích, kdy exploduje například flashbang či jiný granát.
Dále hru testuji s náročnějším presetem EPIC, zde žádná z karet nezvládá 60 FPS za všech okolností, ale hra je i tak velmi dobře hratelná na testovaném Radeonu RX 7600.