AMD připravuje Super Resolution, které půjde zapnout z ovládacího panelu
Níže zobrazený seznam zahrnuje hry, které již FidelityFX Super Resolution (FSR) podporují a po nich následují tituly, které se chystají, nebo pro něž je podpora zatím v přípravě. Poslední aktualizace posunula počet položek na 71.
AMD však podle neoficiálních informací připravuje také tzv. Radeon Super Resolution (RSR). Od FSR se RSR bude lišit podobně jako se liší CAS od RIS. Jde v zásadě o tutéž technologii, ale v prvním případě implementovanou na straně hry a ve druhém na straně ovladače. Obojí má své výhody i nevýhody. Podpora na straně hry dává vyšší naději na kvalitnější výsledek, jistou kompatibilitu (v rámci dané hry) a aplikaci efektu tam, kde je žádoucí (jak vývojář vybere - např. efekt je aplikován jen na herní obsah, ale texty a prvky uživatelského rozhraní jsou vykreslovány v plném rozlišení pro maximální kvalitu). Nevýhodou však je, že ve hrách, kde technologie není podporována, ji nelze zapnout.
To je naopak výhodou podpory na straně ovladačů, která může přinést Super Resolution širokému spektru her. Ovšem výsledek u některých z nich nemusí být tak kvalitní, jako u implementace ze strany vývojáře, který může efekt i hru vyladit, aby byl výsledek optimální.
Radeon Super Resolution by mělo mít jediný zásadní požadavek na hru a to podporu režimu Exclusive FullScreen.
Oproti Nvidia NIS (Nvidia Image Scaling), které rovněž nevyžaduje podporu ze strany hry, má Super Resolution jednu zásadní výhodu. Zatímco NIS funguje pouze jako upscaler, tedy algoritmus zvětšení obrazu, Super Resolution aplikuje průchod navíc, ve které provádí rekonstrukci hran. Kvalita jejího výsledku je sice závislá na kvalitě anti-aliasingu vykresleného obrazu, ovšem vždy je z podstaty věci vyšší než v případě NIS, který se rekonstrukcí hran nezaobírá.