Dojmy z hraní Trackmania, Civilization IV
Kapitoly článků
Trackmania Nations Forever
V poslední volně dostupné Trackmanii není prostor ve hře tolik výrazný jako ve Falloutu 3 nebo Bioshocku (viz dále), avšak to pouze pokud máte soupeře dále před sebou, nebo jen volnou trať. Pokud hrajete multiplayer (a u TMNF o tom nepochybuji :-), pak soupeři přeskakující vyšší rychlostí vaše rozjíždějící se auto se z ničeho nic objeví "za vámi" a doskočí daleko před vás. Efekt mi přišel více závislý na ostatních prvcích, než samotné trati, ostatně TMNF působí dostatečně prostorově sama o sobě a člověk se při jejím hraní soustředí jiným způsobem než u Falloutu 3.
Sid Meier's Civilization IV
Ani tahové strategie nejsou vůči podpoře 3D Vision imunní, na ukázku jsem zvolil poslední Civilizaci. Sama o sobě to jako tahová strategie nepotřebuje, já ji většinou hraji s "odzoomovaným" územím, které je v podstatě stará dobrá placka jako v Civilization I, takže zde se ani s 3D brýlemi na nose žádný výraznější 3D efekt neuplatňuje. Něco jiného je když si nazoomujete k vesnici nebo nějakým jednotkám. Spolu s náklonem engine hry najednou vystoupí kopce, na nich se do větru vlní stromy, postávají jednotky a vše působí velice prostorově, až člověka zamrzí, že takovéto přiblížení není ze strategického hlediska ani trochu přehledné.
Civilizace IV si však i přes udávanou "excelent" podporu připisuje jedno drobné mínus, a sice malinko se chvějící popisky měst. Působí to bohužel velmi rušivě.