RECENZE: ASUS Zenbook S 16 - dvanáct jader, AI a ceraluminium v tenkém balení
Kapitoly článků
Občas si můžete chtít něco na svém business class notebooku zahrát a tak testuji i nějakou tu hru.
Co se herních testů týče, ASUS Zenbook S 16 si vede celkem dobře, ale na notebook s dGPU a vyššími napájecími limity nemá.
Shadow of the Tomb Raider je poměrně oblíbený DX12 benchmark, osobně jsem nahrál přes 60 hodin benchmarkování, hru samotnou vlastně nikoliv. Testuji s presetem Lowest.
Nesmí chybět DOOM Eternal, ten běží naprosto skvěle téměř na čemkoliv, velmi dobře využívá procesorová jádra/vlákna a využívá API Vulkan snad v maximální možné kapacitě. Testuji v podobným stylem jako u notebooků, proběhnu tedy první část Supergore Nest podobně jako na videu, ale většinou z lenosti používám BFG-9000 pro rychlejší čištění, přičemž rozhazuji granáty kolem pro další extra efekty. Výsledky tak berte s jistou dávkou soli, některé jiné úrovně mohou být náročnější, nebo také ne.
DOOM Eternal běží na Zenbooku S 16 skvěle, což jsem tak nějak očekával.
Jako náhrada nějakých Wargaming her poslouží novější World of Tanks enCore benchmark s RT, jedná se o aktualizovanou verzi starého benchmarku, která přidává podporu ray tracingu, zajímavé je, že se jedná víceméně jen o RT stínů a hra nadále běží v DirectX 11 bez nutnosti podpory speciálních RT jader. Výsledky udávám ve formně skóre, pokud chcete znát konkrétní FPS, stačí skóre vydělit číslem 166, 10 000 bodů odpovídá přibližně 60 FPS.
Bohužel benchmarku se nelíbí Radeon 890M, nebylo možné testovat s vyššími detaily, program si myslí, že iGPU má nedosatek VRAM a i když jsem měnil dynamické množství VRAM, nemělo to žádný vliv.