Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Dice

Ani Hairworks, ani TressFX. EA pro Frostbite engine připravila novou generaci vlasů, která působí zase o krok realističtěji. Na real-time herní rendering jde o velký krok, ale stále je co vylepšovat…
Battlefield V se stal jakousi výkladní skříní GeForce RTX a architektury Turing od Nvidie. Od vydání dochází ke změnám, úpravám, ladění. Má to ale po pěti měsících od vydání nějaký reálný dopad?
Recenze, které se zaměřily na rozdíly v kvalitě po patchi zrychlujícím raytracing, potvrdily snížení kvality obrazu…
Nvidia s EA-DICE připravila patch na Battlefield V, který zajišťuje hratelnost s raytracingem i na nižších modelech GeForce RTX. Ovšem na úkor obrazové kvality…
CDR
Bf Title
Po roční pauze se vrací pokračování válečné série. Netradičně zvolené očíslování pak jde ruku v ruce s originálním zasazením do doby první světové války. Řeč je o Battlefield 1.
CDR
Catalyst Title
Celých osm let jsme si museli počkat na pokračování oblíbeného titulu s názvem Mirror’s Edge, kterou EA ve své době silně propagovalo. A i když se komerčně o kdoví jaký úspěch nejednalo,...
CDR
Swb Title
Po letech se na disky počítačů a konzolí vrací značka Star Wars s velkým plnohodnotným titulem. Společnost EA se rozhodla oživit sérii Battlefront a připravila jí poměrně masivní reklamní kampaň....
 
Informace od DICE jsou možná zajímavější než první várka od AMD, protože zahrnují rozšířenější Radeon HD 7970 a také výsledky z grafiky integrované v Kaveri (i ta dokáže Battlefield 4 rozhýbat, jen...
Battlefield 4 s logem
Původně měl být patch s podporou Mantle pro Battlefield 4 vydán kolem Vánoc. Nakonec se ale ukázalo, že hra obsahuje řadu bugů, jejichž řešení dostalo prioritu. Nyní jsme o měsíc dál, chyby byly...