AMD vyřešila 10 nejpalčivější bugů v Catalystech, doplnila podporu videa o funkce high-end televizorů, zvýšila 3D výkon, rozšířila Eyefinity na 24 LCD a uvedla novinky, které vydaly na 4 strany textu…
Už jsme avizovali, že nová verze TressFX bude určená nejen pro pokrývku hlavy, ale i chlupy/srst, trávu a další podobné povrchy. To ale nejsou jediné změny, přibyly i rozsáhlé optimalizace…
S technologií TressFX dala AMD vývojářům nástroj, kterým mohou efektivně využít prostředky grafických čipů pro výrazně realističtější pokrývku hlavy 3D hrdinů. Druhá generace přinese ale mnohem víc…
Jak vypadají vlasy nové Lary jsme se už podívali - dnes si řekneme něco k nárokům. Důvodem, proč tento efekt není dostupný na staré generaci konzolí není jen v absenci DX11, ale také v absenci výkonu…
První video, které zachycuje vlasy Lary Croft renderované technologií TressFX, je konečně na světě. V řadě her bylo přínos DirectX 11 nutné hledat pod lupou, Tomb Raider 2013 k nim ale nepatří…
Vlasy jsou ve 3D grafice dlouhodobou slabinou. Není snadné zajistit, aby vypadaly realisticky, a tak připomínají buďto jednolitou helmu s texturou vlasů nebo zubaté dráty. Ne ale u nové Lary…