Pár měsíců od první vlny kritiky her z Windows Store si Microsoft nasypal popel na hlavu (v rámci toho, co je marketing schopen připustit) a zprovoznil, co jsme donedávna považovali za samozřejmost.
UWP jakožto platforma pro vydávání Windows 10-exkluzivních her zřejmě byla spíš takovou betou. Po několika vlnách kritiky avizoval Microsoft vyřešení alespoň těch nejpalčivějších problémů…
Nová sjednocená platforma pro publikování her ve Windows světě aspiruje na jeden z největších průšvihů tohoto roku. Nelichotivě se o ní vyjádřil i šéf Epicu Tim Sweeney.
Přes Windows Store šly do distribuce teprve dvě významné hry a stačilo to k tomu, aby si mnozí uživatelé na tuto platformu vytvořili velmi vyhraněný názor. Microsoft bude mít co dělat, aby ho odhranil
Gears of War: Ultimate Edition, to měla být první hra distribuovaná exkluzivně přes Windows Store. Dojem exkluzivity je ale v prachu, bugy Tomb Raideru jsou oproti GoW procházka růžovou zahradou…
Jedním z důvodů enormní propagace Windows 10 je získání zákazníků pro Windows Store. Jenže, jak se ukazuje, přinejmenším pro distribuci her se tato platforma jeví jako ohromě neohrabaná…