Vlna entusiasmu s Windows 8 nepřišla, výrobci vidí jistotu v sedmičkách
Řada výrobců sice uvedla všemožné modely tabletů, notebooků a All-in-One sestav navržených pro nový systém společnosti Microsoft, ale na objemy prodejů to nemělo nijak pozitivní vliv, zůstávají prakticky na stejných úrovních, jaké vykazovaly před příchodem osmé generace Windows.
Tradiční pravověrné uživatele zřejmě patlání po displeji neoslovuje a zákazníci otevření novým trendům si již dávno před nástupem Windows 8 mohli pořídit nějaký ten tablet s Androidem, případně alternativu od Applu. Nízký zájem potvrzují i výrobci notebooků - ti mají navíc na skladě řadu vyrobených modelů s Windows 7, které potřebují prodat. Při stávající nízké poptávce po Windows 8 se podle nich ale nevyplatí ani úprava sestav a upgrade operačního systému - notebooky zkrátka bude snazší prodat tak, jak jsou, tedy se sedmičkami.
Výrobci sestav zatím věří, že se zájem dostaví v první čtvrtině příštího roku, kdy by se snad měla zlepšit i situace s nedostatkem dotykových panelů. Musíme však dodat, že první kvartály (povánoční sezóna) tradičně patří spíš k těm slabším.
Dále k tématu:
- Windows 8 zřejmě prodejům hardwaru nepomohou, poptávka nestoupá
- Windows 8 podpoří Microsoft nejdražší reklamní kampaní ve své historii
- Šest výhod WDDM 1.2 a DirectX 11.1
- Podhoubí pro další generaci Ultrabooků: „Příští rok to bez dotykového ovládání nepůjde“
- Zachrání Windows 8 trh s pamětmi?
- LG Touch 10 LCD - ovládání deseti prsty pro Windows 8