Koncem týdne vyšlo najevo, že VR se ve světě PC her šíří pomaleji než v jiných odvětvích. Jedním z titulů, který má potenciál tento trend zvrátit, by mohl být čerstvý DOOM VFR…
V novém seriálu o velkých ikonách videoherního průmyslu se podíváme na vývojáře, kteří významně přičinili podobě dnešních videoher nebo lze jejich obtisk nalézt v legendárních titulech. Seriál...
Doom, který předvedl potenciál API Vulkan a asynchronních shaderů, patrně bude jen slabým odvarem toho, jak bude id Software asynchronní shadery využívat v dalších projektech…
Pokud dojde řeč na DirectX12 nebo Vulkan, obvykle se jako zásadní nová funkce uvádějí asynchronní shadery. Ty ale nejsou jedinou novinkou, právem i neprávem jsou opomíjené Shader Intrinsic Funcitions.
Podrobný test, který zahrnuje různá rozlišení a větší počet soudobých grafických karet připravila redakce ComputerBase. Máme tak možnost porovnat výkon jednotlivých karet při stejném nastavení…
Dlouho očekávaná podpora API Vulkan pro Doom je konečně na světě. Delší čekání se vyplatilo, výsledek stojí za to. Přepnutí na nové API přináší posun výkonu srovnatelný s upgradem grafické karty…
Doom je velkou ikonou, a i když dny jeho největší slávy jsou dávno pryč, stále je zacejchován hluboko do paměti všem, kdo se nějakým způsobem zajímají o PC hry, jako svatý grál FPS her. Hráči tak...
Tak jsem se ve spamu, který mi chodí od jednoho herního e-shopu, kde jsem před mnoha lety něco kupoval, dozvěděl, že vychází legendární hra DOOM. Marně přemýšlím, co je na hře, kterou ve finální...
Frantou Fukou ve Score 3 označený za „simulátor zabíjení“, pro jiné 3D střílečka. A také jedna z největších legend herního průmyslu. Od vydání Doomu dnes uplynulo 20 let.