Surround Gaming - pokračování
Kapitoly článků
A aby ještě více Matrox demonstroval rozdíl mezi Surround Gamingem a normálním pohledem, připravil z několika her vždy dva obrázky, které zachycují rozdíly mezi těmito dvěma módy. Snad bude stačit, když vám ukážu jednu dvojici a to z Microsoft Flight Simulatoru 2002:
Jistě ve vás hlodá otázka, jaké vlastně hry budou Surround Gaming podporovat. Rovnou mohu říci, že prakticky všechny hry na Quake a Unreal engine mají FOV nastavitelný a tudíž je možné používat Surround Gaming (maximálně stačí patch, který FOV umožní nastavit - engine ho podporuje). Matrox sám otestoval hry, které již nyní takto fungují (seznam určitě není kompletní):
- Microsoft Flight Simulator 2002
- Quake III Arena
- Return to Castle Wolfenstein
- Serious Sam: The Second Encounter (připravuje se patch)
- Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
- Trainz (připravuje se patch)
- Vendetta
- X-Plane
A jistě zajímavý je seznam her, které teprve přijdou na trh:
- F1 2002 (připravuje se patch)
- Gore: Ultimate Soldier
- Haegemonia: Legions of Iron
- Imperium Galactica 3: Genesis
- Microsoft Combat Flight Simulator 3
- Mobile Forces
- Realm Wars
- Soldier of Fortune 2: Double Helix
- Star Trek Elite Force II
- Star Wars Galaxies
- Unreal Tournament 2003
A nyní možná plně chápete, proč jsem na první straně říkal, že Parhelia efekt má něco společného se Surround Gamingem. Parhelia efekt vzniká okolo slunce, které je uprostřed a vpravo a vlevo od sebe má "vedlejší slunce". Stejně tak má Surround Gaming hlavní obrazovku tu prostřední a okolo sebe má vedlejší obrazovky :-)
Diskuse ke článku Matrox Parhelia 512