Doom, který předvedl potenciál API Vulkan a asynchronních shaderů, patrně bude jen slabým odvarem toho, jak bude id Software asynchronní shadery využívat v dalších projektech…
Nový test 3DMarku přináší avizovanou scenérii futuristického muzea a hrdinky s časovým orbem. Využívá API DirectX 12 včetně asynchronních shaderů, které je pro srovnání výkonu možné vypnout / zapnout…
Doom (alias Doom 4 či Doom 2016) poběží na Xboxu, Playstation a samozřejmě i na PC. Aby lépe využil potenciálu současného hardwaru, dojde i na asynchronní shadery…
Implementace Asynchronních shaderů v Ashes of the Singularity ukázala, že díky moderním API je možné z hardwaru dostat nezanedbatelný grafický výkon navíc…
Nvidia v podstatě potvrdila obavy, o kterých se mluvilo v souvislosti s Maxwellem. Technologie asynchronních shaderů na této architektuře nelze efektivně využívat, kontextové přepínání je velmi pomalé
Asynchronní shadery jsou jedním ze společných jmenovatelů API DirectX 12, Mantle i Vulkan. Umožňují paralelní zpracování několika úloh zároveň. Má to ovšem háček…
Redakce britského webu TechteamGB připravila videointerview, ve kterém vyzpovídala Richarda Huddyho z AMD. Jak už to tak bývá, vyšlo na povrch několik zajímavých informací…
DirectX 12 podporuje technologii asynchronních shaderů, která umožňuje efektivněji využít GPU, pokud zpracovává grafický i výpočetní kód naráz. Pojďme se podívat, které grafické karty toto umí.
Asynchronní shadery, jejichž podporu představila Nvidia s generací Maxwell, budou pod DirectX 12 podporovat všechny Radeony vycházející z architektury GCN.