Společnost Nscale zveřejnila výsledky vlastních měření demonstrujících vliv optimalizací na výkon akcelerátorů Instinct MI300X. Zjistila nárůst výkonu 7,3× v maximu a 3,4× v průměru…
Na jaře avizované přepracování OpenGL ovladače nese ovoce. AMD zveřejnila první výsledky výkonnostních navýšení: V některých aplikacích posouvají výkon na úroveň o kategorii výkonnějších GPU…
S dvouměsíčním zpožděním, ale dorazil: Intel ke konci června vydal ovladač, který sliboval vydat do konce dubna. Tedy ten, který umožňuje vypnout optimalizace 3D Marku považované za cheat…
Začátkem května se objevila zpráva, že po ovladači zvyšujícím výkon v DirectX 11 chystá AMD i ovladače zaměřené na OpenGL a OpenCL. První výsledek je na světě, nárůsty mohou dosahovat desítek procent.
Zdá se, že nový grafický ovladač AMD, který zvyšuje výkon v DirectX 11 aplikacích, těží více z novějších procesorů jako Intel Alder Lake a AMD Zen 3 (V-Cache), než starších generací…
Objevily se další nezávislá měření nárůstů výkonu tzv. AMD May Preview Driver, který přináší nárůsty výkonu v DirectX 11 titulech. Výsledky potvrzují výrazné zrychlení i na Radeonech RX 6600 XT…
AMD zpřístupnila květnový „preview“ ovladač pro Radeony, jehož dokumentace uvádí nárůst výkonu v DirectX 11 hrách o 3-17 %. To potvrzují uživatelské testy, které však dosahují i vyšších nárůstů…
Architektura procesorů Alder Lake složená z velkých a malých jader má řešit rozložení úloh mezi nimi hardwarovým schedulerem. Ten však nezaručuje ideální výsledek…
Důvodem, pro které Xbox One v některých hrách podporuje nižší rozlišení než Playstation 4, je softwarový problém. Tkví ve špatné podpoře ESRAM na straně současného API, které vzniklo z DirectX 11…
AMD oficiálně ohlásila podporu Battlefield 4 a dalších her postavených na enginu Frostbite 3. Zanedlouho poté server IGN informoval, že Nvidii nebude umožněno optimalizovat ovladače pro tyto hry…