3D Mark 06, Canyon Flight (HDR)
Kapitoly článků
Standardní nastavení: 0×AA, 0×AF
Už na prvním snímku si můžete všimnout poněkud „ostřeji působícího“ renderingu vody u ATI. HDR světlo v pravé dolní části obrazu se nese v duchu předchozích testů: u ATI je jasnější.
Vzducholoď na druhém snímku je shodná, liší se opět pouze ostrost výpočtů vodní hladiny. U ATI působí sice ostřeji, ale až nepřirozeně, nVidia má tuto část obrazu dle našeho názoru daleko přirozenější.
Blinn-Phong Shading Modelem renderovaná „potvora“ je téměř stejná, v některých částech působí o něco málo (takřka zanedbatelně) detailněji u nVidie, v jiných zas u ATI. Jednoznačného vítěze lze určit stěží.
Na posledním odbrázku opět vidíme poněkud intenzivnější HDR slunce u ATI, které tak u Radeonu X1300 ubírá více detailů z vodní hladiny, než je tomu u nVidie. I díky tomu však hladina u ATI působí jako více vyhlazená.