3D Mark 06, Deep Freeze, HDR
Kapitoly článků
Standardní nastavení: 0×AA, 0×AF
Na prvním snímku žádné výrazné rozdíly, nicméně ATI má přeci jen drobné detaily věrnější. Nabízíme vám v poměru 5,5:1 zvětšený detail žebříku :
Sice jde v podstatě jen o jednu příčku na něm (tu spodní), ale u nVidie není správně renderována a tak je porušena symetričnost tohoto žebříku. Naproti tomu u ATI je v pořádku. Ta sice oproti nVidii o něco více „ošidila“ příčku nad touto inkriminovanou, ale ve výsledku to nemá takový dopad.
Na tomto obrázku si můžete všimnout lehce rozdílného renderingu střech, drobně posunutého stínu v levé části ale i pár dalších zajímavostí. Jednu si představíme na zvětšenině v poměru 7,3:1, takto drobných dílčích rozdílů bychom skrze celý 3D Mark 06 nalezli mezi kartami doslova tisíce, ne-li milióny. Jen některé z nich však mají takto viditelný vliv:
Na komínu na prostřední budově totiž (kromě dalších „zanedbatelných“ rozdílů) chybí u nVidie o několik pixelů více než u ATI, takže nepůsobí zrovna realisticky. ATI jej renderuje o něco lépe.
Poslední snímek je téměř (až na pár „zanedbatelných“ pixelů) shodný.