Half-Life 2, maximální detaily + 4/6 AA, 16 AF
Je tomu lehce přes týden, kdy jsme vám přinesli první část srovnávací recenze šesti grafických karet z dolního až nižšího středního segmentu trhu. Tehdy jsme si je představili a „prohnali“ je několika syntetickými a herními testy. Ale také jsme vám slíbili, že příště si ještě porovnáme to, jak kvalitně si obě nejvíce zastoupená GPU v testu (nVidia G72 alias GeForce 7300 LE resp. 7300 GS a ATI RV515 alias Radeon X1300 a X1300 Pro) poradí s renderováním vybraných testů při mnoha nastaveních režimů antialiasingu a anisotropního filtrování, stejně jako úrovní detailů ve vybrané hře. Dnes tedy dojde na spoustu screenshotů z posledního 3D Marku 06, ale také na rozsáhlé kvalitativní testy a podrobné výkonové srovnání za pomoci Half-Life 2. Sami z rozsahu testů za chvíli pochopíte, proč jsme dnes sáhli „jen“ po dvou reprezentantech z celého pole, MSI GeForce 7300 LE a Sapphire Radeon X1300, byť v jednu chvíli jsme si dovolili dočasně přibrat i výkonostní fenomén testu z minulého týdne, Sapphire Radeon X1300 Pro. Takže se pohodlně usaďte, začínáme.
Kapitoly článků
9. Half-Life 2, maximální detaily + 4/6×AA, 16×AF
Přitlačme na detailech ve hře, nastavení AA i AF zůstává nadále maximální. Nadále obecně platí to, že 7300 LE renderuje ostřeji a ztrácí detaily až ve vzdálenějších místech scény, nicméně ve vyšších rozlišeních jdou v obraze nalézt místa, kde ATI zachovává více detailů než nVidia.
předchozí kapitola
následující kapitola
Kapitoly článků
9. Half-Life 2, maximální detaily + 4/6×AA, 16×AF