UVD 3.0, korekce barevného prostoru
Zatímco recenze Radeonu HD 6850 (pravda, hodně zvláštního) přišla jako první, na popis architektury jsme si chtě-nechtě museli dát trochu času. Dnes se tedy společně podíváme na to, co nového pro nás AMD zvládla v Radeonech HD 6800 připravit, aby tak mimo jiné vyvážila to, že se TSMC od dob HD 4770 nikam nepohnula a stále stepuje na 40nm výrobním procesu (což je z nemalé části důsledek vynechání 32nm).
Kapitoly článků
UVD ve třetí generaci dostalo pod svá bedra vše potřebné pro MVC verzi H.264 a také již kompletní dekódování MPEG-2 a MPEG-4 videa.
Radeony HD 6800 podporují také korekci barevného gamutu pro daný monitor. Protože jsou na trhu i wide-gamutové monitory, které by při standardním barevném prostoru podávaly barvy neodpovídající realitě, přišlo AMD s možností barvy korektně nastavit vždy pro daný monitor. To zabraňuje zejména slévání blízkých barevných odstínů.
předchozí kapitola
následující kapitola
Kapitoly článků