Grafika: S.T.A.L.K.E.R. - Call Of Pripyat
Kapitoly článků
Зов Припяти neboli Call of Pripyat je hra ze série S.T.A.L.K.E.R., která rovněž dokáže pracovat s DirectX 11, na rozdíl od Crysis 2 je však staršího data a její engine tak počítá spíše se staršími grafikami, takže zde budeme kombinovat jak moderní DirectX 11 s tesselací, tak i svižnost zobrazování.
Day
Vidíme zde dvě věci: u rychlejších procesorů závislost na platformě, u pomalejších závislost na procesoru. Intel tak jasně ukazuje, že on má obojí optimálně vyladěno. FX-8150 opět oproti Phenomu II X6 1100T ztrácí smysl.
Night
V nočním scénáři evidentně přestává hrát platforma roli a kromě síly procesorů nastupuje jistý prvek náhody. Co je ovšem opět zřetelné: platforma AMD s procesorem Llano v pomalejší verzi (A6-3650) se na tuto práci zrovna dvakrát nehodí (oproti A8-3850 je pomalejší o 400 MHz). Intel nadále vede.
Rain
V dešti vypadává prvek náhody a začne hrát opět roli síla procesorů. Intelovu pozici Bulldozer opět neohrožuje, ostatně ve všech scénách je v této hře rychlejší i Phenom II X6 1100T. Samozřejmě nejsou to rozdíly kdovíjaké, ale i to stačí na položení si otázky, k čemu na tohle kupovat zrovna Bulldozer.
Sun Shafts
Poslední scéna je nejnáročnější, protože do ní vstupuje více hra se světly. Přiblížila se tak více průměrná hodnota té minimální a znovu hraje největší roli výkon procesoru (samozřejmě hned po grafikách). Na výsledku to nic nemění, Bulldozer pro tuto hru nenachází významnější opodstatnění.