Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

GameWorks

Pamatujete, když Nvidia před čtyřmi lety představila vlastní knihovnu vizuálních efektů, které dodávala autorům her pod licencí, takže pro ně AMD nemohla optimalizovat ovladače? Tak nyní jsou zpět…
Pomineme-li vlastnosti dané distribucí přes Windows Store, trápily uživatele Gears of War grafické artefakty, propady výkonu nebo nízká plynulost obrazu. Právě artefakty byly důsledkem GameWorks…
King of Wushu je zřejmě vůbec první hrou postavenou na CryEngine, jejíž ukázku s DirectX 12 si můžete prohlédnout. Nechybí ani srovnání s DirectX 11 verzí včetně průběhu FPS…
PC verze očekávaného čtvrtého pokračování oblíbené akční série představila své hardwarové nároky. A jsou poměrně vysoké, jelikož hra implementuje řadu pokročilých technik. Majitelé 32bit Windows či...
Nvidia pro GameWorks připravila plně geometrickou simulaci trávy s fyzikálním modelem a vzájemnými stíny. Pro použité technologie a dosažení vhodného výkonu je potřeba GeForce GTX 680 nebo lepší…
Richard Huddy si svůj návrat k AMD evidentně užívá. Ve funkci ještě není ani měsíc a už stihl vypustit do světa několik videí i rozhovorů. Jakožto „Gaming Scientist“ se zastavil u Mantle i GameWorks…
Spory mezi Nvidií a AMD, které odstartovaly nasazením technologie GameWorks, vyeskalovaly do té míry, že nás Nvidia požádala o článek, který by prezentoval její stanovisko k situaci.
 
Nvidia Twimtbp Logo
Jak dosáhnout vyššího výkonu než konkurence? Vyvinout lepší hardware? Více spolupracovat s vývojáři? Jsou i levnější metody: Stačí odstřihnout konkurenci od možnosti optimalizace ovladačů…