Vizi Qualcommu s obsazením 50 % trhu do pěti let, asi nebude snadné uskutečnit. Podle aktuálních statistik totiž společnost zatím dosáhla jen na necelých 0,8 %, tedy asi 720 tisíc prodaných kusů…
Déjà vu. Dva nejvýznamnější výrobci grafických karet opět po nějaké době seznali, že je čas na další pokus o vstup ARM architektury do světa osobních počítačů…
Prodeje osobních počítačů klesly v posledním kvartálu roku 2022 na úroveň před čtyřmi lety. Tehdy trhem zmítala procesorová krize z důvodu nedostačujících výrobních kapacit Intelu…
Kalifornie a pět dalších států USA zavádějí regulaci, která vede k zákazu prodeje některých high-endových sestav. Předběhly tak Evropskou unii, která podobně uvažovala
Prodeje počítačů již dlouhou dobu klesají, v lepším případě stagnují. Důvody jsou různé, ne všechny jsou ale neměnné. I díky tomu se podařilo po šesti letech situaci změnit…
Mass Effect Andromeda je jednou z her, která implementovala nové postupy, jak na konzolích dosáhnout příznivějšího poměru obrazové kvality a výkonu. Jak si ve 4k vede oproti high-endovému PC?
Samsung dospěl k názoru, že uzrál čas zabalit výrobu osobních počítačů. Tím mimo jiné padají teorie o akvizicích firem, kterými by společnost mohla tuto divizi podpořit.
Prodeje PC ve třetím kvartálu letošního roku nevzrostly, dokonce se ani neudržely, ale meziročně propadají o 11 %. To vše přes uvedení nové generace Windows a 14nm procesorů Skylake…
Po řadě kvartálů s téměř setrvale klesající poptávkou po osobních počítačích upozornil Intel na pozitivní změnu: došlo konečně ke stabilizaci situace. Co to znamená? Je vůbec důvod k oslavám?
Ubisoft a PC, to koncem loňského a začátkem letošního roku byly hlavně tituly Watch Dogs, Assassin's Creed a Far Cry 4. I přes všechny kauzy ale Ubisoftu prodeje pro PC platformu výrazně stouply…
AMD se mění z firmy zaměřené na PC segment ve firmu, která je schopná dynamičtěji reagovat na aktuální požadavky trhu a vyrábět čipy na přání zákazníků. Právě z takových trhů bude do konce příštího...
Ještě jednou se vrátíme k tématu 30FPS limitu her na konzolích - podle nejmenovaného pracovníka Ubisoftu totiž k jeho implementaci vývojáře „nutí“ Sony a Microsoft…
Zvýšená poptávka po nových sestavách, která nastala v důsledku ukončení podpory Windows XP, zřejmě nebude trvat tak dlouho, jak se původně očekávalo. Situace se pomalu vrací do zajetých kolejí.
U příležitosti rozšíření sbírek Národního herního muzea v USA dostal John Romero příležitost pohovořit o současném herním světě: konzolích, VR systémech typu Oculus i o F2T. Ne vždy ale chválil…