Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Battlefield V

Ryan Shrout z Intelu s pochlubil videem z prototypu notebooku s nadcházejícím mobilním CPU Tiger Lake. V Battlefield V při 1080p a vysokých detailech zvládá zhruba 30 FPS, ale zůstávají dva otazníky…
Nvidia vydala ovladače, ve kterých reagovala na některé technologie, které s vydáním Radeonů RX 5700 nabídla AMD. Krom toho slíbila zvýšení výkonu v pětici her…
Jak Nvidia slíbila, tak činí. Před měsícem hovořila o dubnovém vydání ovladače, který přinese raytracing i pro Pascal. Je zde…
Battlefield V se stal jakousi výkladní skříní GeForce RTX a architektury Turing od Nvidie. Od vydání dochází ke změnám, úpravám, ladění. Má to ale po pěti měsících od vydání nějaký reálný dopad?
„Zkuste to bez drátů, milý Marconi!“ Aneb Titan V bez RT jader zvládá v Battlefield V raytracing stejně jako Turing s RT jádry. Jak je to možné?
Recenze, které se zaměřily na rozdíly v kvalitě po patchi zrychlujícím raytracing, potvrdily snížení kvality obrazu…
Nvidia s EA-DICE připravila patch na Battlefield V, který zajišťuje hratelnost s raytracingem i na nižších modelech GeForce RTX. Ovšem na úkor obrazové kvality…
 
Na finanční konferenci si CFO Nvidia stěžovala, že prodejům nového hardwaru brání přílišné skladové zásoby karet generace Pascal. Snad i proto se rozhodla Turing / GeForce RTX trochu zatraktivnit…
První oficiálně otestovanou hrou využívající raytracing se stal Battlefield V. Výsledky odpovídají očekávání, pokles výkonu dosahuje zhruba 60-65 %…
První výkonnostní test Battlefield 5 Alpha ukázal zajímavé výsledky. Karty, které v ostatních hrách stojí proti sobě, podávají v této hře nepoměrné FPS…